tirsdag den 18. marts 2014

SÅ KOM DEN DAG JEG HAVDE FRYGTET ALLERMEST!!!!


Nemlig den dag hvor jeg skulle sende min dreng afsted i børnehave. 
Jeg havde virkelig frygtet denne dag. Ikke på mit barns vegne, han har længe været klar til børnehave og har generelt bare altid være "foran" hans jævnaldrende. Så drengen skal sgu nok klare sig, det er mere moderen? Nu har han jo ikke de 3 pædagoger som jeg var så tryg ved at aflevere ham til 5 dage i ugen? Hvad med de nye pædagoger, mon de er okay? Dette er kun et lille udkast af alle de bekymringer jeg har haft omkring alt det her børnehave-halløj. Men i bund og grund så er måske allermest fordi at tanken om at jeg nu har et BØRNEHAVEBARN, et børnehavebarn(!!!!!) , føles som en mavepuster jeg ikke havde set komme…

Men selvfølgelig var bekymringerne uden grund, for Tjalfe vadede bare ind og puttede madkassen i køleren og satte sig hen og spillede på computeren indtil en voksen fandt ham og tog ham med til samling. Og ja så stod jeg så der og følte det ville blive akavet at vinke farvel til barnet, eftersom han gik med de andre uden at ænse sin mors tilstedeværelse… Så jeg tog hjem..


Det er virkelig her jeg skal huske på at hans  total "kold i røven" indstilling til tingene og frygtløshed, sommetider kan være en okay egenskab at have. 



Her er lidt billeder af min seje gut, på vej til sin første dag i børnehave…
Iført: "Gudrun og Gudrun" hue, "Mads Nørgaard" strik, "Mar Mar" leo leggings,  "Angulus" støvletter & hans "Fjällräven" rygsæk.







4 kommentarer:

  1. Kæft han er lækker og du er dygtig til billeder - om et par måneder er det mig til at pive når Alba skal i børnehave...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak hvor er det bare sødt skrevet :)
      Ja puha det er ikke sjovt når de bliver så store :( Håber det kommer til at gå lige så godt med Alba! <3

      Slet
  2. Hvor er han bare en sej dreng ham Tjalfe - godt gået børnehavebarn ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må jeg give dig ret i! :D og tak!

      Slet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..