mandag den 6. oktober 2014

Tjalfe's 3 års fødselselsdag #3- R A P U N Z E L - K A G E



Tjalfe er jo, som nogle af jer måske husker, meget stor fan af RAPUNZEL! 
I husker måske dette indlæg, hvor han var klædt ud som Rapunzel til fastelavn..

Til hans 3 års fødselsdag fik han selvfølgelig frit valg på alle hylder, i forhold til kagen.
 Og han valgte (selvfølgelig) en Rapunzel -kage! 

Det var noget af en udfordring for mig..

Jeg blev ikke helt tilfreds med resultatet og kagen blev ikke så detaljeret som planlagt, blandt andet mangler pascal, men jeg var under tidspres. 
Dog synes jeg ret godt om detaljen med det lange hår som snor sig hele vejen rundt om kagen. Og da jeg ikke havde tid til at lave Eugene/Flynn Rider, fandt jeg på at lave "WANTED" skiltet med ham i stedet, så han stadig var en del af kagen. Han er tegnet i hånden, med spiselig tusch, ovenpå hvid fondant.







Men Tjalfe var til gengæld PAVESTOLT af kagen og kunne heldigvis sagtens se hvem det skulle forestille! Og det var trods alt det vigtigste. 
Det gik lige i hjertet af mig, hvor stolt han var, da han skulle bære kagen ud til gæsterne! 
Det var så sødt ….og kagen smagte heldigvis godt.  





1 kommentar:

  1. Sådan ! Sikke en kage. Kan godt forstå Tjalfe var stolt. :)

    SvarSlet

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..