torsdag den 25. december 2014

J U L E K O R T 2 0 1 4 - photoshop & dovenskab..




Glædelig jul til alle mine søde læsere!


Her er julekortet anno 2014. 

Det var ren dovenskab i år, da jeg ikke orkede at tage et julebillede af ham. 

Så jeg har photoshoppet hele lortet.. 

Har hapset et billede af en kane, et billede af Svend fra "Frost" og et billede af Tjalfe fra i sommers og VUPTI så var det fikset.

.. Og jeg har endda været i god tid i år.

Tjalfe elskede resultatet. Dog var flere af modtagerne af julekortet forvirret omkring hvem fanden Svend var og om vi havde fået nyt familiemedlem ??
(måske kun sjovt hvis man har set filmen)





Julekortene er bestilt fra onlinefotoservice.dk og dem var vi tilfredse med. 
God service, hurtig levering! Så det kan i jo ha' i baghovedet næste år når der skal bestilles julekort.


(Indlægget er sponsoreret men ord og meninger er mine egne)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bare rolig ..

Der er mange andre indlæg!
TRYK på ÆLDRE INDLÆG her ovenfor ..